Q & A
Hvordan melder jeg meg inn i foreningen?
Ønsker du å opprette et medlemskap for organisasjonen din, kan du enten gjøre det via vår nettside ved å fylle ut et skjema her, eller ta direkte kontakt med oss på info@sponsevent.no.
Kan jeg melde meg inn som privatperson?
Et medlemskap hos oss gjelder per bedrift, ikke per person. Det vil si at hvis du skal bli medlem er det selskapet ditt så må melde seg inn. Har du derimot et ENK, kan du melde inn det.
Hva skjer etter vi har meldt oss inn?
Når du har meldt inn organisasjonen din vil du bli kontaktet av oss i foreningen. Du vil også motta en mail med innlogging til medlemsportalen, hvor dere kan finne kontaktinfo til andre medlemmer, faglitteratur, maler, samt presentasjoner og opptak av tidligere seminarer, blant annet.
Alle medlemmer får tilgang til medlemsportalen vår. Dere velger selv hvem i virksomheten som skal ha tilgang til portalen. I tillegg legger vi inn en hovedkontakt og administrator(er). Administratoren har tilgang til å oppdatere personallisten til sin bedrift, samt gi og fjerne tilgang til ansette i virksomheten.
Medlemmene våre får også hvert sitt medlemskort i portalen, som er tilgjengelig for andre medlemmer. Send oss en kort beskrivelse av virksomheten, lenke til nettsiden og kontaktperson, så oppretter vi et medlemskort for dere. Medlemskortet gjør dere synlig for andre medlemmer, samt gjør det lettere for medlemmene å komme i kontakt med hverandre.
Organisasjonen jeg jobber i er medlem. Hvordan får jeg tilgang til medlemsportalen?
Jobber du i en organisasjon som er medlem, men du ikke har fått tilgang til portalen, kan dette løses på to måter. Enten kan den som har administratortilgang i medlemsportalen legge deg til og gi deg tilgang, eller så kan du ta kontakt med oss på info@sponsevent.no, så gir vi deg tilgang.
Hva har jeg tilgang på som medlem?
Som medlem kan du delta gratis på våre frokostmøter og bransjebar. Du får også rabattert pris på Sponsor- og Eventprisen og bærekraftforum. Medlemmer blir også invitert til rundbord-dialog, dersom de ønsker det. I tillegg har du tilgang til medlemsportalen vår, hvor du kan finne informasjon om andre medlemmer, faglig nytte og se presentasjoner og opptak av tidligere medlemsmøter. Les mer om alle medlemsfordelene her.
Hvor lenge løper medlemskapet?
Medlemskapet løper fra 1. januar til 31. desember, med automatisk fornyelse 1. januar. Hvis dere melder dere ut, vil medlemskapet gjelde ut inneværende år. Det vil si at dere anses som et fullverdig medlem og har tilgang til alle medlemsfordelene frem til årsskifte.
Ønsker du å opprette et medlemskap for organisasjonen din, kan du enten gjøre det via vår nettside ved å fylle ut et skjema her, eller ta direkte kontakt med oss på info@sponsevent.no.
Kan jeg melde meg inn som privatperson?
Et medlemskap hos oss gjelder per bedrift, ikke per person. Det vil si at hvis du skal bli medlem er det selskapet ditt så må melde seg inn. Har du derimot et ENK, kan du melde inn det.
Hva skjer etter vi har meldt oss inn?
Når du har meldt inn organisasjonen din vil du bli kontaktet av oss i foreningen. Du vil også motta en mail med innlogging til medlemsportalen, hvor dere kan finne kontaktinfo til andre medlemmer, faglitteratur, maler, samt presentasjoner og opptak av tidligere seminarer, blant annet.
Alle medlemmer får tilgang til medlemsportalen vår. Dere velger selv hvem i virksomheten som skal ha tilgang til portalen. I tillegg legger vi inn en hovedkontakt og administrator(er). Administratoren har tilgang til å oppdatere personallisten til sin bedrift, samt gi og fjerne tilgang til ansette i virksomheten.
Medlemmene våre får også hvert sitt medlemskort i portalen, som er tilgjengelig for andre medlemmer. Send oss en kort beskrivelse av virksomheten, lenke til nettsiden og kontaktperson, så oppretter vi et medlemskort for dere. Medlemskortet gjør dere synlig for andre medlemmer, samt gjør det lettere for medlemmene å komme i kontakt med hverandre.
Organisasjonen jeg jobber i er medlem. Hvordan får jeg tilgang til medlemsportalen?
Jobber du i en organisasjon som er medlem, men du ikke har fått tilgang til portalen, kan dette løses på to måter. Enten kan den som har administratortilgang i medlemsportalen legge deg til og gi deg tilgang, eller så kan du ta kontakt med oss på info@sponsevent.no, så gir vi deg tilgang.
Hva har jeg tilgang på som medlem?
Som medlem kan du delta gratis på våre frokostmøter og bransjebar. Du får også rabattert pris på Sponsor- og Eventprisen og bærekraftforum. Medlemmer blir også invitert til rundbord-dialog, dersom de ønsker det. I tillegg har du tilgang til medlemsportalen vår, hvor du kan finne informasjon om andre medlemmer, faglig nytte og se presentasjoner og opptak av tidligere medlemsmøter. Les mer om alle medlemsfordelene her.
Hvor lenge løper medlemskapet?
Medlemskapet løper fra 1. januar til 31. desember, med automatisk fornyelse 1. januar. Hvis dere melder dere ut, vil medlemskapet gjelde ut inneværende år. Det vil si at dere anses som et fullverdig medlem og har tilgang til alle medlemsfordelene frem til årsskifte.