Sky og Momentium lanserer ny plattform for nasjonale merkevarekampanjer på festivaler
Plattformen kombinerer data og innsikt i målgruppens preferanser med muligheten til å engasjere publikum før, under og etter festivalen. Dette gjør det enkelt for partnere å tilpasse og styre kampanjer med samme presisjon som andre nasjonale mediekanaler.Dette er en revolusjon for hvordan merkevarer kan nå unge voksne gjennom festivaler fra nord til sør i landet vårt. Én nasjonal avtale gir tilgang til et unikt økosystem av festivaler, der opplevelser, relasjoner og merkevarebygging kan forenes på en enkel og effektiv måte, sier Lars Berg Giskeødegård, eier av Momentium.
– Vi har gjort det mulig for merkevarer å skape en nasjonal tilstedeværelse på festivaler, uten kompleksiteten som tidligere har vært forbundet med lokale samarbeid. Dette samarbeidet er skreddersydd for å møte kravene til dagens markedsførere som ønsker effekt, målbarhet og fleksibilitet, sier Odd Arvid Strømstad, kommersiell direktør i Sky Agency.
Sky Momentium-plattformen gir partnere muligheten til å nå målgruppen på deres egne premisser, og skape relasjoner gjennom ekte opplevelser. Festivalene er ikke bare arrangementer – de er strategiske møteplasser for fremtidens merkevarebygging.
Festivaler Sky og Momentium jobber med:
Rakettnatt - Tromsø
Sommernatt - Tromsø
Festningen - Trondheim
Sommerfest - Trondheim
Jugend - Ålesund
Feelings - Bergen
Bykalas - Haugesund
Utopia - Stavanger
Stavernfestivalen - Larvik
Findings - Oslo
IDYLL Festivalen - Fredrikstad