

OBOS hovedsponsor for OBOS-ligaen i fire nye år
OBOS har siden 2015 vært hovedsponsor for den nest øverste divisjonen i norsk herrefotball. Nå har Norsk Toppfotball og OBOS blitt enige om å forlenge samarbeidet om OBOS-ligaen i ytterligere fire år. OBOS-ligaen består av 16 regionale klubber og ligaen har de siste årene blitt den mest kjente kommersielle ligaen i Skandinavia uavhengig av idrett. – OBOS er veldig godt fornøyd med samarbeidet så langt, og resultatene dette sponsoratet har gitt oss og fotballen. Det har gjort det mulig å gjennomføre en rekke ulike aktiviteter og tiltak til beste for fansen, klubbene og lokalsamfunn. Nå skal vi utvikle samarbeidet videre for å bli en enda bedre støttespiller for norsk fotball. I OBOS er vi opptatt av å bidra til å utvikle gode oppvekstmiljøer og nærområder hvor det er plass til alle. Det betyr at vi de neste årene vil ha et enda sterkere satsing på barn og unge gjennom flere spennende prosjekter, sier sponsorsjef Rasmus Aarflot i OBOS. - Vi er stolte. OBOS–liga klubbene har gjort en formidabel samfunnsjobb i sine regioner. Med denne avtalen gir OBOS oss en forutsigbarhet som er ekstra viktig etter pandemien. Vi vet alle hvor viktig aktivitet er for både mental – og fysisk helse. Vi forplikter oss til å levere tidenes aktivitet mot barn og unge gjennom OBOS Fotballcamp, OBOS Miniligaen og OBOS Nasjonale serier. Det er noe av det vi gleder oss til å levere, sier kommersiell leder i Norsk Toppfotball Pål Breen. De fleste kampene på OBOS Nasjonale serier vil bli tilgjengelige på TV 2 Play, avslutter Pål Breen. |