NPG styrker sin unike posisjon som ledende innen merkevareaktivering med nye stjerneansettelser
Marius Jørgensen tiltrer som Key Account Manager (KAM) i NPG sin salg- og forretningsutviklingsavdeling. Marius bringer med seg en imponerende erfaring fra både idrett og teknologi. Han kommer fra rollen som daglig leder for sykkelrittet Ladies Tour of Norway (nå Tour of Scandinavia) og jobbet i 2017 som Arenasjef for Sykkel VM i Bergen.
Med erfaring fra selskaper som Cisco og Pexip, og en tydelig "doer"-mentalitet, vil Marius ha ansvar for å utvikle eksisterende kundeporteføljer og skape nye muligheter innen sport og arrangement. Hans kompetanse vil være avgjørende for å sikre vekst og styrke vår posisjon i markedet.
Kåre Rømer Claesson vil, som Creative Lead, forsterke vårt kreative DNAJeg gleder meg til å bli med i NPG familien, som skaper fantastiske konsept, historier og opplevelser gjennom å promotere både næringsliv og idrett i en sunn og fin mix. I tillegg er det en bonus at de er en fin og morsom gjeng, som både tør å tenke nytt og utfordre både seg selv, og markedet ved å satse på ny teknologi og kreativt design i sine leveranser.
Kåre Rømer Claesson, en erfaren arkitekt fra Danmark, trer inn i stillingen som Creative Lead i NPG Design. Med en solid portefølje innen merkevarebygging og design fra sin tid som selvstendig næringsdrivende, bringer Kåre med seg en unik kombinasjon av kreativitet og strategisk forståelse.
Kåre vil styrke vår designavdeling gjennom konseptutvikling, utvikling av nye kreative metoder og et fokus på teknologi og innovative verktøy som kunstig intelligens. Dette er i tråd med vår ambisjon om å lede markedet kreativt og teknologisk.
- Nå, som jeg er en del av laget, føler jeg, at jeg har funnet akkurat det. Kollegaer som inspirerer, utfordrer og ler, alt imens vi skaper unike resultater sammen. Jeg gleder meg til å bidra og være en del av reisen videre, forteller Kåre Rømer Claesson.Da jeg først hørte om NPG, ble jeg fasinert av hvordan de kombinerer kreativitet og merkevarebygging med en menneskelig og leken tilnærming. Jeg søkte jobben fordi jeg ønsket å være en del av et team som ikke bare forteller historier, men skaper dem – levende, fortellende og engasjerende.
Et ledende byrå i vekst
Hos NPG har vi alltid hatt ambisjoner om å sette standarden innen merkevareaktivering, med Kåre og Marius på laget tar vi nok et skritt mot å nå våre mål. Vi ser frem til å utvikle banebrytende konsepter, bygge sterke merkevarer og levere minneverdige opplevelser til våre kunder i året som kommer.