

Nå kan du søke på Sponsor- og Eventprisen 2022 - endret frist!
Søk nå!
"Sponsor- og eventprisen er årets høydepunkt for bransjen, og dette arbeidet gleder jeg meg til! Vi har med oss en utrolig dyktig jury i år, som tilfører faglig sterk kompetanse og bred erfaring innenfor vår bransje. Målet vårt er å fremheve sponsorarbeid og partnerskap som utmerker seg og evner å skape verdier. Nå håper vi så mange som mulig sender inn caser, sier Cathrine Instebø, årets juryleder"
Viktige datoer:
- 19. april - Frist for innsending av caser
- 25. April - Annonseres de nominerte
- 4. Mai - Sponsor- og Eventprisen, Gåsehudeffekten 2022
Anna Berndtsson – CEO, Propell Gamer
Cathrine Suttie – Sponsoransvarlig konsern, Lyse
Fredrik Samuelsen – Kommersiell leder, Norges Friidrettsforbund
Bodil Bergren - Partnership manager, Redd Barna
Magnus Sandnes – Salgssjef, Skiforeningen
Cathrine Jarning – Managing Director, UM Norway
Cathrine Instebø – Styremedlem Sponsor- og Eventforeningen juryleder
Årets eventjury består av:
Linda Engh Strand – Sponsor- og eventansvarlig, Norsk Tipping
Thomas Seeberg – Eventansvarlig, KPMG
Marius Widerøe – CEO, Konsert Systemer
Christian Stenseng – Country Lead Norway, GPJ
Henrik Gislerud – CEO, WorkMan Norway AS
Katharina Skaset – Rådgiver, WeAreLive
Tron Mathisen - Styremedlem i Sponsor- og Eventforeningen, Juryleder
Nytt i år er prisen «Best bruk av SoMe i aktivering». Denne prisen er gjeldene for både spons og event.
SØK HER
OBS: Om du søkte i fjor kan du bruke samme login, ved glemt passord, opprett nytt på siden.
Ellers oppretter du en ny bruker.