

Milepæl for Eliteserien – har allerede passert 1 million tilskuere
Det får kommersiell direktør for Norsk Toppfotball, Pål Breen, til å juble.
Vi ser at interessen for norsk klubbfotball fortsatt holder seg høy, og vi ligger fortsatt godt over det vi har budsjettert med av billettsalg. Det er svært gledelig, sier Pål Breen, kommersiell direktør i Norsk Toppfotball.
Han mener både klubbene, supporterne og rettighetshaver har gjort en formidabel markedsføringsjobb ut mot publikum.
Det hjelper nok at det både er spenning i topp og bunn og at nye lag viser seg frem. Det er også et pluss at det fortsatt er håp om langsiktig europaspill igjen. Men det viktigste bidraget til økt billettsalg er nok en kombinasjon av det utrettelige arbeidet som legges ned i klubbene og av supporterne, i tillegg til en ny rettighetshaver som virkelig har lagt inn trykket på å dekke norsk fotball, avslutter Breen.