Liwlig styrker sin posisjon i Sverige
PS Occasion AB.
PS Occasion, kjent for sin innovative tilnærming med fokus på mennesker og kreativitet, vil bringe sin prisbelønte kompetanse inn i Liwligs nordiske tjenestemodell. Oppkjøpet samsvarer perfekt med Liwligs misjon om å levere eksepsjonelle opplevelser med fokus på kreativitet, konsekvent merkevarebygging og bærekraft.
Marie Lasota, daglig leder i PS Occasion, er begeistret for å bli en del av Liwlig:
Timo Aalto, CEO i Liwlig Group, snakker om den strategiske betydningen av oppkjøpet:Å bli en del av Liwlig er en utrolig spennende mulighet for oss. Vi er stolte av det kreative miljøet vi har bygget, og dette partnerskapet vil gjøre oss i stand til å skalere vår visjon og påvirkning i hele Norden. Liwligs verdier passer godt med våre, og sammen skal vi redefinere hva som er mulig i eventbransjen.
Om Liwlig GroupPS Occasion er et moderne og innovativt miljø som gir hele gruppen et kreativt forsprang. Deres kompetanse og dristige tilnærming til arrangementer vil gjøre oss enda sterkere, spesielt i Sverige. Når PS Occasion slår seg sammen med Liwlig Sverige, vil de sammen danne et ekspertisemiljø uten sidestykke i svensk eventhistorie!
Liwlig er et nordisk eventbyrå som jobber for å bringe folk sammen gjennom kreative og sterke opplevelser. Vi har virksomhet i Sverige, Danmark, Norge og Finland, og spesialiserer oss på edutainment, møtedesign, levende historiefortelling og opplevelsesrom. Liwlig har over 370 ansatte og en omsetning på 150 millioner euro i 2024.
Om PS Occasion
PS Occasion er et svensk eventbyrå kjent for sin banebrytende kreativitet, med 50 ansatte på sitt kontor i Stockholm og mer enn 20 års erfaring. PS Occasions omsetning i 2024 er rundt 200 millioner SEK. Blant deres kunder er KPMG, Telia, EQT, Kronans Apotek og Business Sweden.