

Bli med i kåringen av Årets Eventbyrå
Hvordan kåres Årets Eventbyrå?
For å kåre Årets Eventbyrå gjennomfører vi en grundig undersøkelse blant byråenes kunder, hvor vi måler kundetilfredshet. Vi deler også prisen inn i to kategorier, hvor vi skiller på byråer med omsetning over og under 50 MNOK. Det vil si at vi kårer én vinner blant byråene med omsetning over 50 MNOK, og én vinner blant byråene med omsetning under 50 MNOK.
Undersøkelsen måler flere parametere, og det er ikke kjennskap til byrået som avgjør, men hvordan kundene faktisk opplever tjenestene deres.
Vi måler blant annet:
- Inntrykk gjennom arbeidet
- Kundeoppfølging
- Kompetanse
Hva får dere igjen for å delta?
I etterkant mottar alle byråene som har deltatt i undersøkelsen en rapport som viser hvordan de scorer på de ulike parameterne. I rapporten kan du se hvordan dere plasserer dere sammenlignet med andre eventbyråer. Plasseringen deres vil ikke bli offentliggjort, med mindre dere er blant topp tre.
Hvordan delta?
- Send inn 10-20 av deres kunder som skal svare på undersøkelsen.
- Sørg for å sende én kontaktperson fra hver kunde som kan svare på undersøkelsen. Dersom flere svarer fra samme kunde, vil snittet av deres svar være gjeldene.
Kostnad for deltakelse
- Byråer med omsetning over 50 MNOK: 6000 kr
- Byråer med omsetning under 50 MNOK: 4000 kr
Kontakt Steffen Aabel på steffen@sponsorinsight.no for å være del av undersøkelsen.
Siste frist for å melde seg på og sende kundeliste er søndag 16. mars.
Kåringen finner sted på Sponsor- og Eventprisen 3. april, og vi håper ditt byrå er med i kampen om å bli Årets Eventbyrå!