

Aller med
- Vi ønsker å bli en del av et nettverk for å utveksle erfaringer, sier Pia Bergersen direktør Aller Live.
Aller Media AS konsern er det fjerde største medieselskapet i Norge med en omsetning på rundt 1,8 milliarder kroner.
- Som forbrukere og publikummere ønsker vi å oppleve noe sammen, enten det er mosjonsløp, messer, foredrag, show eller andre former for opplevelser der publikum deltar aktivt i arrangementet. Det er viktig for Aller Live å lage møteplasser der ønsket blir imøtekommet, og vi blir utfordret. Vi gleder oss til å jobbe frem unike konsepter der sponsorer, annonsører, lesere og publikum møtes for å oppnå noe sammen, sier Bergersen.
Aller Live vil samarbeide med NVFT som er et datterselskap i Aller Media.
- Vi tror på gode live-opplevelser, hvor vi involverer leserne og skaper et unikt engasjement for publikum og deltakere, forteller Bergersen.
Aller Live, fra venstre: Cecilie Hærdig, Niklas Kokkinn-Thoresen, Pia Bergersen og Torhild Viken.
(Foto: Per Ervland)
Bergersen beretter at Aller Media er et mediehus som tilbyr strategisk eksponering og involvering på alle plattformer.
– Dette gjør våre eventer unike. Målet er alltid å skape varige verdier for både publikum og sponsorer, sier hun.
Les mer om vårt nye medlem HER
Tekst: Hege Mauroy
13. november 2017